Vrácení a reklamace

 

Poškozená zásilka

Zásilku si před převzetím pečlivě zkontrolujte - pokud objevíte známky poškození nahlašte tuto skutečnost kurýrovi a zásilku nepřebírejte. Pokud zásilka vypadala v pořádku, a přesto objevíte v balíčku nějaké nemilé překvapení v podobě rozbitého zboží dejte nám, prosím, vědět co nejdříve na email info@plenylevne.cz. Fotografie rozbitého zboží a popis problému vše urychlí. Společně vše vyřešíme v co nejkratším čase a k vaší spokojenosti.

 

Nevyhovuje vám dodané zboží? 

Pokud jste objednali špatnou velikost nebo vám zboží nevyhovuje z nějakého jiného důvodu nezoufejte. Do 30 dnů od obdržení zásilky vám nerozbalené zboží vyměníme zdarma, zaplatíte pouze poštovné. Samozřejmě máte také nárok na zákonné odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zboží.

 

Adresa pro vrácení zboží a reklamace   

PlenyLevně.cz

Slatiňanská 23

538 25 Nasavrky

 

Potřebujete poradit? Zavolejte nám na +420 222 360 222 nebo napište na info@plenylevne.cz - rádi vám poradíme.

 

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy:

 formular_odstoupeni_od_kupni_smlouvy.docx

  formular_odstoupeni_od_kupni_smlouvy.pdf  

Reklamační formulář: 

 reklamacni_formular.docx

  reklamacni_formular.pdf  

Oblíbené značky

Nevíte si rady? Ozvěte se

Míša Novotná

222 360 222 (Po – Pá, 9–18h)

Chci se zeptat

Přihlaste se k odběru novinek