Vážení zákazníci, v súčasnej dobe sa nedá u dopravcu platiť dobierkou. Teraz akceptujeme iba platby prevodom alebo on-line kartou. Ďakujeme za pochopenie. 4child.sk

Vrácení a reklamace

 

Poškozená zásilka

Zásilku si před převzetím pečlivě zkontrolujte - pokud objevíte známky poškození nahlašte tuto skutečnost kurýrovi a zásilku nepřebírejte. Pokud zásilka vypadala v pořádku, a přesto objevíte v balíčku nějaké nemilé překvapení v podobě rozbitého zboží dejte nám, prosím, vědět co nejdříve na email info@plenylevne.cz. Fotografie rozbitého zboží a popis problému vše urychlí. Společně vše vyřešíme v co nejkratším čase a k vaší spokojenosti.

 

Nevyhovuje vám dodané zboží? 

Pokud jste objednali špatnou velikost nebo vám zboží nevyhovuje z nějakého jiného důvodu nezoufejte. Do 30 dnů od obdržení zásilky vám nerozbalené zboží vyměníme zdarma, zaplatíte pouze poštovné. Samozřejmě máte také nárok na zákonné odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od obdržení zboží.

 

Adresa pro vrácení zboží a reklamace   

PlenyLevně.cz

Křemačov 74

78985 Mohelnice

 

Potřebujete poradit? Zavolejte nám na +420737169797 nebo napište na info@plenylevne.cz - rádi vám poradíme.

 

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy:

 

formular odstoupeni od kupni smlouvy

 

Reklamační formulář: 

 

reklamacni formular

 

Nemáte ještě účet?

Registrujte se a získáte
Chci se zaregistrovat